Baharomer Kızlar aranizda iltihaplı eklem romatizmasinın nasil bir hastalık olduğunu neyin iyi geldiğini ve tedavi yöntemlerini bilen var mı acaba
Baakpnr- Baharomer annem de var , bazen eklem yerleri şişerdi öyle hatırlıyorum hep sıcak seviyor malesef bu hastalık
Berkininannesiiii Baharomer abim gittiğin de ailenizde var mi demis doktor bizde de olan cok bu hastalıktan kalcasindan başlıyordu ağrı baya kötü bi sekilde şuan düzenli iğne vurduruyor Bayadir ağrısı yok
Snowglobe Baharomer tedavisi yok. Sadece ağrıyı kesiyorlar ya da hastalığın ilerlemesini yavaşlatıyolar. Ama son zamanlar da bebek kordonu ile ilgili çalışmalar vardı ona bakın isterseniz
Baharomer Berkininannesiiii etraftaki insanlar iğne iyi gelmiyor dedi bizde kullanmak istemedik kullanalım öyleyse çok teşekkür ederim 🙂
Gul-42 Baharomer abımde var gobekten ıgne vurunuyor sogugu asla sevmez tedavı var ama oda abımın gozune vurdu üveyt hastalıgı basladı tedavı dedıgım ılac doktor sıgrayı bırakmazsan elın kolun tutmuycak dedı
Seyma_Mirza Gul-42 ne tedavisi var acaba bende de var bu hastalık bende iğne vuruyorum iki tane de ilaç iciyorum
Baharomer Gul-42 çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin ne zor bir hastalıkmış bu böyle ilk kez duydum
Seyma_Mirza Baharomer benim var Sedef hastalığna bağlı haftalık iğne vuruyorum kortizonlu bir ilaç bide bir tane daha ağır bı ilaç kullanıyorum ama çok ağrılarım var iyilesemiyorum neyin iyi neyin kötü geldiğini bilmiyorum yaşamak zor bunla onu iyi biliyorum ama 😢
Seyma_Mirza Gul-42 sigara kullanmıyorum zaten 4 aydır iğne kullanıyorum fayda göremedim sabahları berbatim bazen oturduğum yerden emekleyerek kalkıyorum insAllah ilaç iğne iyi gelir
Minikkusunannesi-1 Baharomer benmde var ankilozan spondilit tedavisi yok çok atak ağrılarında fizik tedavi sadece iyi geliyor
honeyybee_ Baharomer bende vardi dogumdan once hep sizliyor sişiyor bitane hap iciyordum pek faydasi olmuyordu ama dogurdum gecti sanki yada daha geri dönmedi bilemiyorum
Mavis34 Baharomer ben 2 sene panadur iğne tedavisi oldum 1 sene etol fort kullandım geçtiği arada yağmurlu havada hafif eklem ağrılarım olur yinede