SuPerisiiii tosbikannesiiii hava makinesi var eşimin. Çıkarıyorum tüm aparatlarını makinenin eşim hepsine hava üflüyor. Tertemiz oluyor
Muhasebeciana Abf asla satmazdim ben ,bendede var ve tam zamaninda almisim iyikide almisim diyorum ben aldiktan 1 hafta sonra dolar uctu gitti suan 9100 lira 4500 liraya aldigim robot tefal benimki. Cocugunuz zarar veriyorsa kaldirin ilerse kullanirsiniz
Balbocegimm Abf oğlunuzun göremeyeceği bir yere koyun istasyonunu orada dursun. siz evde yokken günlük yürüyüş alışveriş yaptığınız sırada çalıştırın eve geldiğiniz de tertemiz görünce seversiniz. Ben bu şekilde kullanıyorum. Haftada 2 defa açıyorum robotu dışarı çıkarken çok rahat ediyorum.