Yılbaşından önce iş arkadaşımla viomi v3 süpürge aldık 4000 TL ye, arkadaşım çok memnun, ben pek sevemedim, çok iyi supurmuyor bence, bir 14 aylık oğlum var, şarjını gördüğü yerde oynamaya başlıyor, şarjı saklıyorum zarar vermesin diye, günlerce sarj edemediğim oluyor, dolap uygulamasına koydum aldığım fiyata teklif vermişler, eşim satmam istemiyor, Çocuk büyüyünce kullanırız ilerde diyor,kararsız kaldım, satmak istiyorum ama ilerde alabilir miyim bir daha bilmiyorum, siz olsanız ne yapardınız?