nrtn1234 ah canım seni öyle iyi anlıyorum ki... benim bebeğim de 3 aylık doğduğundan beri mama veriyoruz cünkü sütüm hemen gelmedi sezaryen Doğum yaptım ve hemen kendime gelemedim.. herkes başımda çabala, sen kolaya alıştın, bu çocuğun anne sütüne ihtiyacı var ve sen bu cocuğu sevmiyorsun gibi bi ton laflar .. o kadar çabalıyorum ki emsin diye o kadar istiyorum ki emmesini ama ne yazık ki emmiyor uçla emzirmeye çalışıyorum sadece 2 dakika ağzına alıp geri bırakıyor. Ama onlara sorsan kesinlikle sorun bende kimse sormuyor bu kızın psikolojisini birazda biz bozuyoruz ağzımızı kapayalım kimse demiyor 🤦🏽♀️ Yaptığım tek şey ağlayıp ve strese girmek... Ama bebeğimi aç bırakamam elbette mama vereceğim.