Dertleşmek istedim sadece. Oğlum 24 günlük, sarılık olduğu için mamaya başladık, sütüm bir türlü artmadı, şimdi zar zor emse de mama olmadan doymuyor mecburen veriyorum, kendimi çok yetersiz görüyorum, herkesin bol bol sütü var benim Yok, herkes mamaya öcü gibi bakıyor, başkalarının yanında bebeğimi beslemeye utanıyorum hemen emzirmiyor musun diye soruyorlar çünkü. Hamileyken hiç böyle hayal etmemiştim oysa ki😓