Anneko canim ya benim kızımda 3 kilo 100 gram doğdu ve 48 cm ama 3 gün sonra gittiğimiz de 2 kilo 750 çıktı bizede yok bu bu kadar düşemez falan demişti çok küçük diye benimde moralim bozulmuştu ağlamıştım hatta nasıl büyüyecek kızım diye, doktorlar bazen böyle boş konuşuyorlar işte 2 aylık o kiloya çıkması çok normal benimkide öyleydi üzme kendini sen, şu an 25 aylık kızım 12 buçuk kilo çok hareketli almıyor kilo sağlıklı olsunda, birde benim kızımında 4. Ayda çok belliydi diş yerleri ama 8. Ayında patladı disi tamam önceden belli olur yeri ama daha 2 aylıkken hop diye çıkmayacak ya o diş