Anneko Gayet normal boyu ve kilosu.Benim bebeğimde 2580 kilo ve 48 cm olarak doğdu.2.ayda 4500 kg idi ki şu an 4 aylık 5750 60,5 cm ben doktora zayıf dedim ama doktorumuz iyi dedi.Ten renginin beyaz olmasının kansızlıkla ne alakası var acaba bende beyaz tenliyim banada öyle diyorlar ancak kan değerlerim çok iyidir hamilelik ve doğum sonrası hiç kan ilacı kullanmadım.Başka bir doktora da gidin isterseniz.