mummy Adasdemir ben onun için çok ilaç taraftarı ilaç vermeyi çok seviyor diye duydum ama ben kendim goturmedim bilmiyorum
Hilald45 NilAsyaMom bizimde doktorumuzdu kızımın sürekli ağlamaları gazdan kıvranmaları hatta ben alerjiden şüphelendiğimi söylediğim halde hayır kolik dedi. Ve çocuğumun kakasından kan gelene kadar resmen onu kıvrandırdım. Ve alerji olduğunu öğrendm. Bi daha da gitmedim ona.
Alpaca_23 Sevgili anneler gittiğiniz doktorda bu ay bu aktiviteler uygundur , şu tarz oyuncaklar uygundur diye açıklama yapıyor muydu ?