Adasdemir Merhabalar hanımlar 4 günlük bir bebeğim var haftaya kontrolünü yaptırıcam, bildiğiniz tavsiye ettiğiniz ilgi alaka, kontrol ve bilgisi yüksek bir doktor tavsiyeniz varmı acaba. Şimdiden teşekkür ederim. 💕
birprensannesi0208 Adasdemir NCR Hosoital Gül Balyemez oğlum doğdu doğalı kendisinde takipde aynı zamanda görümcemin cocuklarınında doktoru cok ikgili güler yüzlü öuayene üçreti bir tık fazla sadece
Senaa11 Adasdemir iki doktor önerebilirim ücret konusunda bi sıkıntınız yoksa medical park fatma mahsereci ama daha uygun ve yine iyi bir doktor derseniz akademi hastanesi gökben görsel yılmaz
Birtekbirciftannesi NilAsyaMom bizim doğum doktorumuz idi kendisi ama 7.8aylık bebeğe otizm tanısı koyana kadar bir daha da gitmedim orda Hüseyin hoca var ona gittim Mert hocaya gittim hic biri onun söylediğini söylemedi ve muayene etmeden bana bunu söyledi kaç ay neler çektiğimi bir ben bir Allah biliyor hic tavsiye etmiyorum ha bu arada gerekli bütün doktorlara da gittim hic biri onun söylediğini onaylamadı
Hilald45 NilAsyaMom bizimde doktorumuzdu kızımın sürekli ağlamaları gazdan kıvranmaları hatta ben alerjiden şüphelendiğimi söylediğim halde hayır kolik dedi. Ve çocuğumun kakasından kan gelene kadar resmen onu kıvrandırdım. Ve alerji olduğunu öğrendm. Bi daha da gitmedim ona.
Egelim Bossan hastanesi Enes BAŞTEPE. çok ilgili bir doktor, alanında da uzman bir doktor. Biz çok memnunuz.
NilAsyaMom Birtekbirciftannesi ben sadece 2 kere gittim sorun yaşamadım. 4-5 aylıkken. Otizm yokken mi otizm dedi
Birtekbirciftannesi NilAsyaMom evet ondan sonra nöroloji çocuk doktoruna gittik bişey yok dedi çocuk psikiyatri uzmanına da gittik bişey yok dedi çocuğumda öyle bir şey de yok cok şükür şimdi 13 aylık ve ben yinede yetinmedim kafamı cok karıştırdı kac tane daha cocuk doktoruna gittik onlarda bir sorun görmedi
NilAsyaMom Birtekbirciftannesi hmm şaşırdım açıkçası. Neye dayanarak o tanıyı koydu Kİ.? Herhangi bir teşhis unsuru olmadan nörolog görmeden sadece belirti görerek bu tanıyı koyamaz?
Birtekbirciftannesi NilAsyaMom muayeneye gittik dedik hocam sanki cok ısmine tepki vermiyor kızı sedyeye aldı bebek ne bilsin ağladı bide kış hava soğuk üstü çıkardı ağladı direk dediği şey var var bu çocukta bişey var ne dedik geveledi lafı ağzında otizm mi demek istiyorsunuz dedik evet dedi tabi orda yaşadığım korkuyu acıyı anlatacak kelime bulamıyorum bizi direk cocuk nöroloji uzmanına yönlendirdi hani bu çocuk bunu yapıyor mu şunu yapıyor mu diye sormadan direk gidin dedi tabi bize o korkuyu yedirdikten sonra diyor ikizi ile de kıyaslamış ola bilir sen bir doktorsun ya senin böyle bir kıyas yapar isen dışardaki insanlar neler yapar biz üniversite hastanesinde ertesi gün randevu ayarlandık gittik doktor kızı aldı oturtu önüne bir top attı dondu bize baktı siz otizmli çocuk görmemişsiniz sanırım dedi bu çocukta bişey yok dedi ama cok korkmuşsunuz içiniz rahat etsin diye sizi cocuk psikiyatri uzmanına göndereyim dedi onuda o gün hal ettik oda bişey yok dedi tekrar bir ay sonra liw de Hüseyin hoca var ona randevu aldım muayene etti hic bir şey demedi bende muayene bitsin ondan sonra sorayım dedim hani oda bir şey dermi diye ben sordum bişey yok dedi ben kaç defa sordum doktor beni tersleri annesi çocukta bişey mi çıkarmak istiyorsun diye ondan üçhafta sonra Mert hoca ya gittim aynı şekilde muayene bitikten sonra sordum oda bişey yok dedi yani anlayacağınız Seral bize üç ayı zehir etti ne uykumuz nede yediğimiz içtiğimizden tat aldık rabbim kimseyi evlatları İLE sınamasın inşallah
NilAsyaMom Birtekbirciftannesi amin. Gerçekten kötü bir süreç allahım korusun evlatlarımızı. Ben zaten 2 kere gittim Allah gerek etmesin tabi birdaha gitmeyecektim bana fazla paracı geldi. 2. Gidişimizde. Ana kartını verdi istediğin zaman ulaşabilirsin dedi. kızımın kafasında sarı sivilce gibi birşey çıkmıştı resimli mesaj attım bana dediği şey ‘resimle olmaz gelmeniz gerekiyor’ ee ne anladık bu işten.
Birtekbirciftannesi NilAsyaMom yani cok haklısınız liw de öyle herşeyi para bana yakın olduğu icin mecburen gidiyorum
Birtekbirciftannesi Adasdemir ona da normal diğer doktorların muayene ücreti 180₺ onun ki de 280₺falandı aklınızda bulunsun ama ilgi alaka olarak iyiydi
mummy Adasdemir ben onun için çok ilaç taraftarı ilaç vermeyi çok seviyor diye duydum ama ben kendim goturmedim bilmiyorum