İki oglumuzu da 2.5 aylıkken sünnet ettirdik. İkisi de lokal anesteziyle oldu. Sadece ilk gün zordu ertesi gün hiç bişey olmamış gibi iyiydiler. Ne kadar erken yapılırsa o kadar kolay atlatır. 5 yaşını beklemek mantıklı degil bence. Büyük oglum şu an 5 yaşında. Bebekken yaptırmasaydık şu an asla yaptıramazdık çünkü ufacık bir yarada bile kıyameti kopartıyor canı çok tatlı.