ogrtmnanneee hangi şehirde yaşıyorsunuz
özelde mi devlette mi yaptıracaksınız
oğlum yok ama pipiyi arada bir geriye sıyırmak gerek diye duymuştum oğlu olanlardan.
Aslında erken dönem sünnet daha kolay oluyor diyorlar, üzülmeyin rahat geçer inşallah.
Geçen hafta arkadaşım üç yaşındaki oğlunu sünnet ettirdi, keşke bebekken yaptırsaydık dedi