Tuba Muges4 İkiside almanya da doğdu ve hem türk hem alman vatandaşları🤭 türk konsolosluğuna hiç başvurmadım ama eşim Bursa/Yıldırım’dan olduğu için muhtemelen onlarda da öyle yazar 😄
NehirVolkan Muges4 ben 1 yıl orda kaldım gezemedim en son gittiğimde pandemiye denk geldi yine gezemedim artık bu yıl gidicem umarım gezebilirim sizin yerinize de gezerim ☺️
Muges4 NehirVolkan bende bu yıl bir kaçamak yapmayı düşünüyorum bebekle ne kadar mümkün olursa🥰gidemezsem mutlaka yerimede..😂
Muges4 Deletedmom_22 doğduğun değil doyduğun yer olunca tabii🙂Sende orayı yer gösteriyorsun, haklıca🥰