Muges4 E devlette soy ağacı bakarken fark ettim kiiii, belki kütükdaş çıkarız😂Bizimki Rize’nin bir köyü😂Sizler?
Deletedmom_22 Muges4 Benim oğlum Rusya’da doğdu pasaportunda da öyle yazıyor doğum yeri. Ama e devletten bakınca Tokat/Reşadiye gösteriyor 😆şimdi benim bebeğim tokatlımı yani ?
MinikPrensesannesii Adiyokkitabin memleketim Malatya 😂😂oğlum İzmir kızım Yüksekova doğumlu kütük Malatya ❣️😂
Muges4 Deletedmom_22 ya seni yerim😂bizlerde baba nereliyse bebe oralıdır kanunu olduğu için😂yüksek ihtimalle🥰
homosapiens Deletedmom_22 kütük baba nereye kayıtlıysa bebegıjniz ve sizin kütüğünüzde o şekılde doğum yerı ayrı nerde dogduysa ora yazar kütük başka evet Tokatlı😀
Kendineanne Muges4 Adiyokkitabin Malatya Doğanşehir ama yakınca da oturuyorum selamın aleyküm hemşerilerim 🥰
Deletedmom_22 Muges4 babası aslen Tokatlı evet🫢ama Ankara’da büyümüş çocukluktan beri, bana da nereye gelin gittin diye soranlara hep ankara diyorum 😄
Muges4 Deletedmom_22 doğduğun değil doyduğun yer olunca tabii🙂Sende orayı yer gösteriyorsun, haklıca🥰
NehirVolkan Muges4 ben 1 yıl orda kaldım gezemedim en son gittiğimde pandemiye denk geldi yine gezemedim artık bu yıl gidicem umarım gezebilirim sizin yerinize de gezerim ☺️