Bundan 1 hafta once bir post açmıştım bebegim ayaklarını birbirine sürtuyor hemen ordan biri çıktı cok sacma boyle seyleri kafaniza takmayin falan filan daha baya bisey yazdi. Bende normal bir surec oldugunu bilsem zaten burda post açmam çocuğumda farkli biseyler görüyorum ki altinda bisey varmi diye qrastirma icine giriyorum.tamda aklima gelen oldu postu actiktan 2 3 gun sonra cocugumun ayak surtmesinin yanina aglama krizi eklendi krizde bile ayaklarini sürtüyordu. Hemen hastanede aldik soluğu cocugumda ispa yani inek sutu protein alerjisi çıktı. Burda bazi anneler ön yargı ile bunlari ufacik seyleri kafaniza takmayin falan yazmisti
iyiki o sözlere inanıp bebegimin takipini birakmamisim. Yoksa zor sureci iyice zorlastiracaktim.yani demem o ki burda sorunu bilmeden yorum yapmak bir bebegin cocugun günahına girmie oluyorsunuz. Lütfen annelere yorum yaparken daha dikkat