Ocakhaziran 1.si canım ilacı yıllar önce kullandım uyku ve sakinlik veriyor çok sinirliydim bide panik atakta var demişti hatırlamıyorum etkisini btakınca eskiye döndüm,.. 2.si canım herkes kendi iradenle diyor ama yaşamadan kimse bilemez çok denedim tüpün videolarını çekiyordum sürekli kapalı olduğuna ikna olayım diye nezaman yeter artık bırakıcam dedim bikaç dakka sonra bi baktım açık unutmuşum, ütüde öyle fişi takılı unutmuşum, bi dıkıntım kafama taktığım bişey olunca daha rahat oluyor nezaman rahatça diğer insanlar gibi kıyafet giydim, temizlik yaptım hatırlamıyorum hiç unutmam hatırladığım ilk takıntım badilerimin kolunu omuz kısmını yalamaktı şimdi bi kıyafeti giyerken dakikalarca giy çıkar yapıyorum çok zor..