Rojroj24 canım hiç bilmiyorum valla ben eşimden şiddet görüyordum şuan ayrıyız bizi barıştırmak için aracılar geliyordu ben piskolaga gidip tedavi olması şartını koymuştum gelen aracılar söylemişti en iyi doktora gidiyor hacattepede tedavi görüyorlar diye eşimle konusuyo olsaydım sorar öğrenirdim ama malesef 😐 araştırın siz internette yazar yorumlarda