Rukiye20 tabi ki her çoçuk kendine özel ki şöyle deyim gece emzirirken uyanmıyor ki bebek hatta rüya emzirmesi mi öyle birşey deniyor. 4. Aydan sonra gece kaldırılmıyor diye biliyorum ben.. tabi doktorunuz bebeği daha iyi incelediği gördüğü için doğru kararı vermiştir. 4 saati de geçmiyormuş zaten sıkıntı yok o zaman minik ayarlıyor kendini 🥰