Ozge251021 Kimseye değil size çıkıştım ve yargı yapmayın diyorsunuz sizde mamanın zehir olduğunu düşündüğümü düşünerek beni yargılıyorsun. Siz önce Bi yazdığınız yoruma bakın. Doktor az çiş yapıyorsa açtır dedi biraz mama takviyesi yapın demek yerine mama hasta etmez çocuğu mama verin diyorsunuz sanki ben çocuk içler acısı halde ama mama vermiyorum gibi bir yazı bu. Benimde çocuğumda süt ve süt ürünleri çoklu besin alerjisi tavuk Yumurta et her şeye alerjisi var ve bende sadece Patates makarna ile besleniyorum desem yeridir. Evet mama vermek istemiyorum çünkü ilk çocuğumu mama ile büyüttüm ve bunun doymasından yana bir şüphem yok zaten diye elli kere belirttim 2 ayda 3 kiloya yakın kilo aldı zaten bunu da belirttim huysuzlanmıyor bunu da belirttim yani ben çocuk aç değil ama çişini az yapıyor demek istedim bunun nedenleri ne olabilir diye sordum. Ayrıca ben doktor demeden kimsenin lafı ile mama vermem ama doktora gitmeden acaba ne olabilirle ilgili biraz bilgi almak istedim yani bana tutıpta mama ver aklını versin diye istemedim kimseden aç olduğundan şüphe duysam sürekli ağlasa durmasa veririm zaten bende cani değilim. Sizin yazdığınız yazı başta çok mu güzel Bi üslup ya acaba aç mı bir iki kez mama verip deneyin isterseniz demekle. Mama çocupu hasta yapmaz demek bir şey mi sanki ben çocuğuma hasta etme pahasına mama vermiyorum sizde mama hasta etmez ama sen böyle yaparak hasta ediyorsun demek bu. Yargılanmaktan hoşlanmıyorsanız yargılamayın önce. Ve her az çiş açlık demek değil doktorunuz yanılmış böbrek sorunları, enfeksiyon, pipi ucu darlığı, mesane sorunları gibi bir çok problem az çişe sebep olabiliyormuş. Lütfen önce kendi yorum yapma tarzınıza bakıp sonra beni eleştirin ve size kötü anne demişim gibi davranmayın olayı farklı yöne çekmeye çalışmayın olabilir size mama vermek mantıklı gelebilir ama bana gelmiyor demek siz kötü annesiniz demek mi mamayı keyfi bile veren anneler var tercih meselesi ve bu kimseyi kötü anne yapmaz bende ilk oğlumu mama ile büyüttüm fark eden bir şey de olmadı.