2bebe1ana kızlar markalı aldığınız her ürünün yasal olarak 2 yıl garantisi var. Renk atma, tüylenme, yırtılma, sararıp solma, genişleme vs gibi olaylarda fisinizle gidip hakkınızı sorgulayın. Sonuçta bir etikete fazla para vermeyin pazardaki üründen ayrıştırıcı yönü de bu işte garantili olması ama mağaza çalışanlarının insiyatifine bağlı birazda yokuş yapıp incelemeye gönderiyorlar