
Kizlar siteden 1 Şubat tarihinde bu ceketi aldım her zaman 30-40 derecede yıkarım az önce farkettim rengi aşırı solmuş siteden aldığım ürünü mağazadan degisirlermi yada solmaya degisim yapıyorlar mı sitede siparişlerim bölümünden iade yapa tikladim acaba onay verirlermi