watermelonlove
Cevap veren oldu mu bilmiyorum ama yaz döneminden sonra tekrar ücretsiz izne ayrılabilirsiniz, herhangi bir sorun yaşamazsınız.
Ben de aynı sizin bahsettiğiniz gibi yaptım. Geçen yıl haziranda göreve başladım ve eylülde tekrar ücretsiz izne ayrıldım. Ama şöyle bir durum var Ağustos maaşı yatmadan ayın 15′inden önce izin dilekçesini verip ayrılmanız lazım ki borçlu çıkmayın. Maaşımızı peşin aldığımız için Eylül itibariyle ya görevde olmak zorundasınız ya da aldığınız maaşını bir kısmını geri ödersiniz.