Kızlar ben MEB de öğretmenim şuan ücretsiz izindeyim dilekçemi Haziran 15 e kadar vermiştim Eylül’de işe başlamayı düşünüyordum ama belki bir ihtimal tekrar ayrılabilirim ama işte Haziran, Temmuz, Ağustosta maaş alacam bu maaşları aldığım için sıkıntı olur mu derler mi yani madem izni uzatacaktın neden göreve başlama dilekçesi verip maaş aldın diye normalde 24 aya kadar izin hakkımız var