Elif3406 yani çıktığımız zaman oldu ama çıkmadığımız zamanda oldu. Kahvaltıdan 1 2 saat sonra olmaya başlaması işkillendirdi şuan beni. 1 haftadır baya huysuz ben atak mı acaba demiştim ama belki de bununla ilgisi olabilir rahatsız olduğu bir durum var demekki. Sonradan oluyor mu o kafamı karıştırdı nette tam cevap bulamadım.