Deletedmom_20 Kızlar bilgisi olan var mı bebeğim 9 aylık 2 3 gündür yanakları kızarıyor sonra geçiyor bir anda çok oluyor azalıyor anlamadım gitti başına gelen bilgisi olan var mı
Nurgokcee Deletedmom_20 fotoğraf atarsanız daha net cevap verebilirim ilk aylardan beri bizimde var yüksek derecede alerji çıktı yumurtaya
kerimannesi Deletedmom_20 bnde kaynanam gile gittim mi kızarıyor sonra bişey yok çok öpüyorlar ondan mı bilemedi
ogretmen61 Deletedmom_20 oğlumda da 1 haftadır yanaklar kırmızı, kolunda da kuruluk ve kızarma başlayınca bugün doktora götürdüm, atopik egzama dedi, kremler verdi. Cildi kuru ve nemlendirmek gerekiyor,şampuanını değişti vs
mucizelerimhu Deletedmom_20 Oğlum 15 ay 15 günlük bizdede var bizim ev sobalı 1 oda. Diyer doslar soğuk. Kizimkisi soğuktan çatladı yanakları sıcakkende kıpkırmızı oluyor doktor hipokort krem kullan dedi
Deletedmom_20 Burakefenin_annesi geçiyor mu sizinde böyle belirli bir saatte olup geçiyor sanki şu son 1 haftadır dikkatimi çeker oldu. İlk bi sıcak mı bastı falan dedim baktım garip geldi. Doktora randevu aldım haftaya
Deletedmom_20 Nurgokcee şuan yok yarın ilk iş çekip atayım. Yumurta alerjisi sonradan olabilir mi acaba her gün yiyor çünkü direk aklıma o geldi benimde
EkiminAnnesi Nurgokcee merhaba şuan çektim bunu yaklaşık 2-3 haftadır böyle bizim de. Pazartesi kontrole gideceğiz. Çok kuru pütürlü ve kızarık 😢 https://imgyukle.com/i/EFKnZN
Nurgokcee Deletedmom_20 sonradan olacağını sanmıyorum bende de var yumurtaya alerjim benden de kızıma geçmiş genetik bi durum ailenizde herhangi bir şeye alerjisi olan varsa geçmiş olabilir
Elif3406 Deletedmom_20 canım bizde de aynı durum var hatta baya kuruluk falan oldu dışarı attı yüzü bebeğimin. Bende alerji sandım ama doktor bişeye alerjisi olsa sadece bu olmaz dedi kusma da eşlik eder dedi. Var mı öyle bişeyi? Bu arada bizim sorunumuz atopik cilt olmasıymış hassas yani
Deletedmom_20 Nurgokcee bende yer fıstığına var ama yemiyor zaten onu. Bu ara değişik bir şeyde yemedi hiç hep yediği her gün yumurta vardı
Burakefenin_annesi Deletedmom_20 aynen geçiyor yine çıkıyor ama ben alerji olduğunu düşündüm aptamil kullanıyordum bsğırsklsırını bozmaya başlayınca sma ya geçtim o yaptı diye düşündüm
Nurgokcee Deletedmom_20 yumurtanın beyaz kısmını 3 4 gün vermeyin kızarıklıklar devam etmezse yumurtadan der anlar ona göre diyet yaparsınız genelde alerjik olan kısım beyaz oluyor o sebepten
Nurgokcee Deletedmom_20 benim kızımda 1 yaşında yumurta yediğimde yada o yediğinde vücudunda ya da yüzünde sadece kızarıklık egzama gibi böyle değişik fısırtılar oluyor ama 1 yaşından önce kusma ve mukuslu kaka da olurdu
Deletedmom_20 Elif3406 kusması yok. Oda aklıma geldi dedim acaba cildi mi öyle. Onun başka ne belirtileri oluyor sizde var mı
Deletedmom_20 Nurgokcee teşekkür ederim deneyeyim. Beyazına 3 hafta önce falan doktor geç dedi 3 gün kuralı ile geçtim bir şey yoktu belki yeni ortaya çıktı. Birde burun akıntısı hapşırma var gerçi biraz da nezle gibi oldu ama onlarda sanırım belirtiymiş nette okuduğuma göre.
Deletedmom_20 kerimannesi ben çok öpüyorum ya ondan mı acaba 😄dayanamıyorum yani şap şup değil tabi de usul usul 😄
Elif3406 Deletedmom_20 Deletedmom_20 bizimde ilk kızartıyla başladı soğuk havalarda daha çok oluyor dışarı çıkmış mıydınız? Sonradan da işte kuruluk ve dışarı atma oldu maalesef biraz kaşıntı yapıyor sanırım
Deletedmom_20 Nurgokcee anladım yani hiç olmadı açıkçası ilk zaten anlamadım sıcaktı ev hatta kalorifer falan kıstım fazla geldi sandım baktım devam ediyor
kerimannesi Nurgokcee ya öpmek aşırı zararlı dinlemiyorlar öpüyorlar ben boynunun altını öpüyorum yüz degil mantara çeviriyor öpmek
Deletedmom_20 ogretmen61 teşekkür ederim buda olabilir bizim bi doktor ne diyecek bakalım. Haftaya randevu içim rahat etmedi buraya da sorayım dedim. Yanakları kızarınxa orası sıcacık oluyor bide