Benimde 26 nisan annesiyim ikiz bebeklerim var ikiside emekliyor birisi daha aktif daha hareketli ayakta duruyor kendi başına iki üç adım atıyor pat yerde ikiside yürümüyor henüz. Hiçbir sey yapmadım henüz neolacak bilmiyorum ama aile aramızda bir pasta alıp güzelce giydirip bir kaç fotoğraf yeterli görüyorum iki yaşta yapcam henüz kendini bilmiyorlar😀