Barsem1912 benim kızımın da 20 çıktı 2gece yattı çıktı 3 kere girip emzirip çıkıyordum dediğiniz gibi bende o kadar ağladım ki anlatamam kucağıma alınca emzirince de ağladım hemşire bebeğiniz iyi neden ağlıyorsun diye sakinleştirdi çok zor bebeği bırakıp eve gelmek sizi çok iyi anlıyorum inşallah tez vakitte iyi olur bebeğiniz korkmayın sık sık emzirin ve ben mama da verdim hala da veriyorum sütüm az olduğu için karnı doyarsa tekrarlamaz inşallah şimdi 24 günlüğüz arada mama veriyorum ben