Barsem1912 ayy canım aynı ben. O günleri hatırladım bizimde bilirubin 20 cıktı 3 gün yattı foto aldı sonra 10a düştü eve gittik tabi takipte kaldılar doktorlar bir hafta sonra gittik baktık tekrar ölçtük bu sefer kan almadılar bi cihazla ölçtü 15.7 çıkmıştı çok ağladım sanki ona bisey olck gibi sonra luminaletten diye bir hap yarısını sütle ezip 1 hafta verdim yine düşmedi sonra topuğundan kan alıp izmir tan yalçinlar lobaratuvarina yolladılar bi hastalık var mi diye ay ömrümde ömür gitti doktor dedi belki aç o yüzden düşmüyor durumu sagdim götürdüm dedi gayet iyi o zaman anne sutu sarılığı dedi bi şeyi çıkmadıysa gidin dedi 3 ayda geçer 4. Ayınızdayız elhamdülillah bugüne ama gözleri o zamanlar sapsarıydı:((((((( allah şifa versin bol bol emzir yanı bol boldan kasıt yarim saatte bir