Mijia 1c. Yazın halıları kaldırınca sildirmesini de kullanıyorum. Bezını ıslak takıyorum hatta beze sprey deterjan da sıkıyorum oyle daha temız oluyor. Her gün kullanılınca daha temız oluyor. Sonucta gun farkı arttıkca kir daha cok olur. Eviniz buyukse bataryası daha yuksek mah olan almanızı tavsıye ederım benım ev kucuk oldugu ıcın bana yeterlı gelıyor. Bır bucuk ay sonra halılrı kaldıracagım gunu beklıyorum cunku kızım vıledayı yalamaya calısıyor uyurken de ses oldugu ıcın sılemıyrm ya mopla ya elle sılebılıyrm su an. En azından her gun ıdarelık sildirmis olacagım. Kimisi once supurtup sonra sıldırıyor. Kuzenım aldı once supurtuyor sonra halıları kaldırıp bastan supurtup sıldırıyor memnunlar. Haftada bır bastan kendı supurup sılıyor