sevgii_123 merhaba geçmiş olsun. Akciğer kanseri tanısı şak diye konmuyor. Babam ilk evrede yakalandı. Bronkoskopi yapıldı mı ? Eğer yapıldı ise konabilir. Babamda kan öksürdü hiç bir şikayeti yoktu. Kendisi dağcıdır. Her gün sporunu yapar. Asla belirti vermedi. Kan öksürünce acile gittik. Film vs çekildi. Ardından bronskospi yapıldı. Doktor yüzde 90 kanser dedi. Raporunda da akciğer ca yazıyordu. Parça patolojiye gitti. Ondan sonra teşhis konuldu. Ama evet filmde şüpheli bir parça varsa belli oluyor. Ama o parça kanser mi değil mi patoloji veriyor sonucu