Eşim geçenlerde düşmüştü düştüğü günden beri kaburga ağrısı vardı kıriktan suphelendik . Neyse röntgen falan çekti gitti hastaneye doktor sıkıntı yok kendi kendine kaynar demiş . Şimdi profösör doktor bakmış sonuçlara r.91 akciğer görüntülenmesinde anormal bulgular diyo Google dan baktık akciğer kanseri diyo zaten bu kanser rastgele çekilen röntgen de falan çıkıyormuş başınıza geldi mi bir yanlışlık olmuş olabilir mi ne düşünüyorsunuz . Bu konuda ben üzüldüm ama böyle bir hastalık olacağıni da hiç düşünmüyorum