Wolverine Mervexxx tek başına hırıltı yeterli olmuyor Sık ateşlenme, aşırı terleme, uykuya Dalaman’a uyku problemleri, iştahsızlık, sürekli burun tıkanıklığı gibi belirtileri de var
Mervexxx Wolverine burnu sürekli tıkalı temizlesek te tıkalı. Hırıltı da var ara ara oluyor yani Şuan uyuyor yok mesela bazen gece oluyor bazen olmuyor. Analayamadım
Merve0707 Benım kızım 20 Aylık Bugun genız etinden ameliyat oldu 7 aylıktan beri her ay hasta oluyordu ocaktan beri ılac tedavısı gördü ama hasta oldu buyuttu ilaçlar etki etmedi bugunde artık ameliyat oldu
Mervexxx Melekce Amin canm inşallah 🙏🏻 3 gün önce kontrolü vardı sürekli hırıltı şikayetini dile getirdiğim için beni çocuk alerji bölümüne yönlendirdi. Alerjik olabilir dedi. 7 gün sonra kontrolü var bakalım alerji mi ne bilmiyoruz🤷🏼♀️
Melekce Mervexxx bende getirdim ama hiçbir şekilde yonlendirmediler oraya özel hastaneye mi gidiyorsunix acaba
Melekce Mervexxx aynı benim oğlumda öyle temizlemekte fayda etmiyor yok yani biseyde ama sürekli hırıltı halinde kucakta vs
Mervexxx Melekce aynen öyle pislikte çıkıyor temizleyince ama hiç bitmiyor hırıltı. Hayır devlete gidiyorum. Özellerin tek işi para. Özele acil hastalık dışında gitmem. O da sıra beklememek için yani. Öyle canım doktoruna sor bi yada direk çocuk alerjiye randevu al
SibelSaka KeremMomm bize de %90 95 genzini kapatmış et dedi ilaçla %60 İn altına inerse iyi dedi inşallah bizimde küçülür ilaçların adını hatırlıyor musunuz acaba bize toz halinde yiyecekle karıştırılan bir ilaç ve sprey verdi
KeremMomm SibelSaka bizede sadece sprey verdi ki sprey baya iyimis bı ay kullandık azaldı birde alerji şurubu vermişti sürekli burnu akıyor du onun için size verdiği yiyecekle karıştırılan da iyi demişti doktor sanırım bağışıklık için de iyi malessf hatırlamıyorum adını
SibelSaka Acemianne012 tabi çok zor ama ameliyat korkutuyor biraz ister isteme,iz küçükler anne yüreği birde
Asli4-2 SibelSaka süt alerjiyi tetikler alerjide geniz eti ve bademciği yani evet tetikler dolaylı olarak zaten içerisndeki antibiyotiklerle içilmemesi daha yararlı benim kanaatim
Huniliana SibelSaka aynı durumu yaşadık bizde ilaçlar biraz fayda etti o yüzden ilaca bir süre daha devam daha bugün gittik hatta bizim doktorumuz önerileri ev her gün havalandırmak evin içerisinde çamaşır kurutmamak ağır kokulu deterjanlar kullanlanmamak mesela yerleri falan sildiniz yüzey temizleyici ile evi o kokudan arındırın ve hergün camdan dahi olsa hava aldırmak