minnakannesii kuzey-21 ben bu tarz değildr sonradan bozulup masa olanlardan bakıyorum onlar biraz daha büyük sanırım teşekkür ederim yinede inşallah kırıksız eksiksiz gelir 😊
kuzey-21 minnakannesii ha anladım dediğinizi ben fazla kullanmıcam için en uygun olanını tercih ettim sağlam bir şekilde geldi teşekkür ederim 🙏
minnakannesii Minikask35 bi bakayım bende ordakiler de uygun oluyor bide kargoda çok sorun yaşanıyor kırılıyor falan
nutellayiyensincap minnakannesii yoo memnunduk zaten oturup yemek yiyor,başka bir beklentimiz olmadı😄 ama şimdi öğrenme kulesine ihtiyacımız vardı,evde her yerde bir şey olmasın diye iki özelliği bir arada olanı aldık🌸