minnakannesii Kızlar bebeğim 6 aylık oldu mama sandalyesi almak istiyorum ma çok pahalı olmayacak önerilerinize açığım benim aklıma yatanlar moje ve guimo kullananlar memnun kalanlar var mı?
1balkizannesi minnakannesii https://ty.gl/fmv29jq2ab Ben masa sandalye şeklinde olanı aldım aktivite yapmak için gayet memnunum tavsiye ederim ben 2020 senesinde aldığımda 120 TL’ye almıştım tabii zamlana zamlana bu hale geldi.
kuzey-21 minnakannesii ben şimdi trendyoldan 155 e aldım. 13 aylık zaten fazla kullanmam diye pahalı birşey almadım. İsterseniz şink atarım
minnakannesii Deletedmom_21 oralara geliyor ama 1 2 tane hiç yetişemedim kadınlar sabahın köründe gidip bitiriyor hep
minnakannesii 1balkizannesi bende bakmıştım buna aslında ama oturma kısmı çok küçük diyorlar 8 9 aylıkken sığmaz diye okudum yorumlarında
meskub minnakannesii oğlum beş yaşında ve kilosu da yaşıtlarına göre fazla ama mama sandalyesini masa sandalye olarak kullanabiliyoruz hala
minnakannesii 1balkizannesi öyle aslında da yorumlarda bacakları sıkışıyor falan demişler darlıktan o yüzden merak ettim 😊
minnakannesii 1balkizannesi teşekkür ederim 😊 mutlaka değerlendiricem çok tercih edilmiş zaten o mama sandalyesi
minnakannesii kuzey-21 ben bu tarz değildr sonradan bozulup masa olanlardan bakıyorum onlar biraz daha büyük sanırım teşekkür ederim yinede inşallah kırıksız eksiksiz gelir 😊
Minikask35 minnakannesii 1 nisanda bile geliyo canım bak katalogundan ama nasildr bilmiyorum ben almayı dusunuyorum
minnakannesii Minikask35 bi bakayım bende ordakiler de uygun oluyor bide kargoda çok sorun yaşanıyor kırılıyor falan
nutellayiyensincap minnakannesii twinn mama sandalyesi ve öğrenme kulesi bir arada olan model aldım öncesinde pilsan’ın mama sandalyesi vardı keşke en başından bunu alsaymışım dedim hem çok amaçlı hem de sağlam tek eksiği minderi. (kemeri yok ama biz diğerinde de kemer kullanmamıştık zaten)