Nlngucluel Oglunasikbiranne08 korkutmak istemem tabi en iyisini doktor bilir ama bende geldikten 4 gün sonra doğum yaptım ben
Glitter Oglunasikbiranne08 evet nisan ama nisan gelince dogum 1-2 haftaya da olabilir daha cabuk da. Ben ertesi gun dogurdum. Erken olma gibi bir durum varsa doktorlar mudahale eder zaten
Taelif Oglunasikbiranne08 Merhabalar :) bende de aynisi oldu ilk muayeneden sonra 37. Haftada. 2 hafta sonra doğum yaptım 39. Haftada. Nisan geldi diye de hemen doğum olmayabiliyor. Sen içini ferah tut doktorlar ilaçla durduruyorlar erken olduğu için. Allah sağlık versin ikinize de :)
Oglunasikbiranne08 demetdemircioglu Fatosveaselbebek Pinkmoms Kızlar gittim doktora. Şuan bi sıkıntı yok. Gelen nişanmış. Doktorum korkma dedi. Kanaman, suyun gelirse, sancın başlarsa hiç beklemeden hemen gel dedi.
Fatosveaselbebek Oglunasikbiranne08 haber ver bize de allah yardımcın olsun ama korkma Doğumu artık durduruyorlar duruma gore
Melismetee Evet nisandir çünkü benim evde sancılarım olduğunda ben doğum olduğunu düşünmemiştim sonra tuvalete gittiğimde açık kahverengi akıntı geldi çok okuduğum için Nisan olduğunu anladım gittiğimde 8cm açıklık vardi
demetdemircioglu Oglunasikbiranne08 sonuc noldu merak ettik benimde kahverengi akinti gelmisti nisan sanmstmda muayene sonrasi asil gelenin nisan oldugunu anladim
demetdemircioglu Oglunasikbiranne08 cok heycanli 🥳 bana 36. Haftada her an gelebilir demisti doktor 40+1de kendi istegimle suni sanci alip dogum yaptim😁 sende stres yapma sakin
Fatosveaselbebek Oglunasikbiranne08 ayyy nisanmis dımı Doğum olursa sorun yok dedı dımı doktor kılosu felan iyi ciğer gelisimi
Oglunasikbiranne08 demetdemircioglu 😂 benim minnak inşallah hemen gelmez. Daha erken çünkü. Şuan aşırı heyecan yaptım zaten😂
Oglunasikbiranne08 Acemiiiii benimde öyleydi canım. Doktora gittim sancın olursa suyun gelirse hemen gel dedi.. İnşallah erken doğum olmaz 😓
babygirlandmom Benim nisan geldikten sonra gecesine sancılarım başlamıştı canım inşallah seninki biraz daha bekler 💕hayırlı doğumlar olsun insallah
Oglunasikbiranne08 Fatosveaselbebek aynen canım. Doğum olursa bir sıkıntı olmaz dedi. 2500 kilosu. Solunum sıkıntısı vs olmazsa küvezde kalmaz dedi. Hayırlsıı olsun inşallah