Oglunasikbiranne08 Anneler yine ben. Bugün yapışkan açık kahverengi yoğun bi akıntı geldi. Normal akıntımdan çok farklı. Nişan mı oluyor bu acaba. Daha 34 haftalığım
Fatosveaselbebek Oglunasikbiranne08 benim bembeyaz sumuk gibiydi doktor degıl dedı ama nisanmis bekle kasılmaların başlasın benim ertesi gün basladi kasılmalar bi snr kı gun de Doğum yaptım hemen Doğum yapmazsiniz
Fatosveaselbebek Oglunasikbiranne08 ayy ama siz daha 34 haftalıksınız bence hemen doktora gidin sizin ki de nisandır daha erken sizin icin önlem alsinlar
Smilebayy Oglunasikbiranne08 bende ilk ağrı oldu değişik bir ağrı hissettim bir gün boyunca yatınızda aynı şekilde akşamı kan geldi yatışım yapıldı 5 cm açıkla sonra yarını öğlen Doğum yaptım o gece nasıl geçti bir. Ben bilirim birde Allah 😢 Allah kolaylık versin şimdiden sana ama ihmal etme git doktora
Oglunasikbiranne08 Fatosveaselbebek yaa😓 daha erken değil mi benim için ama 34 haftalığım daha. Benimki de kesin Nişan dır o zaman. Şuan hastaneye gidiyorum
demetdemircioglu Oglunasikbiranne08 sonuc noldu merak ettik benimde kahverengi akinti gelmisti nisan sanmstmda muayene sonrasi asil gelenin nisan oldugunu anladim
Caglaa Oglunasikbiranne08 benimde 36 haftalikken geldi 38+4 te dogum yaptm. Bazen hemen baslamiyor dogum yani
Fatosveaselbebek Oglunasikbiranne08 haber ver bize de allah yardımcın olsun ama korkma Doğumu artık durduruyorlar duruma gore
Oglunasikbiranne08 Smilebayy ay çok zor ya. Amin canım şuan hastaneye gidiyorum. İnşallah kötü birşey olmaz
MuhammedAmine Oglunasikbiranne08 benim bir avuç kadar sarı mukus gbi birşey geldi kanlı değildi ondan 2 saat sonrada suyum geldi 40+1 de doğum yaptım sizin haftanız daha erken kahverengi olması daha önce bir kanama olduğunu gösterir içerde doktora gitmelisiniz
Oglunasikbiranne08 MuhammedAmine şuan gidiyorum hastaneye cnm. İlk gebeliğim korkuyorum biraz ve daha çok erken 😓
nazan34 benimde dediğiniz gibi sümüksü kahverengi gelmişti.sonra pembe geldi.anlamıştım nişan olduğunu
maviceselcan Oglunasikbiranne08 canım. Nişansa eğer. Doktorunla ciğer geliştitici iğneyi konuş mutlaka yapsınlar. Ben de erken doğum yaptım. O iğne sayesinde bebeğim küveze girmedi. Arkadaşıma yapmamışlar. Şimdi küvezde. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.
nazan34 Oglunasikbiranne08 evet cnm erken ama korkma panik yapma.doğum belirtisi ise bile kontrol altına alırlar.