dodikoozz Hele ki sevkiyat geldiğinde o transpaletle sevkiyatı içeri alabilmek gerçekten bir kadının yapabileceği bir şey değil. Bu tür marketlerde bu işleri kadınlar yapmamalı, çok zorlayıcı bir şey. Bu tür marketlerin şu kötü yanı da var. Kasada müşteri yoksa reyon düzelteceksin marketin iç kısmı ile uğraşacaksın. Yani müşteri yok diye kasada boş bekleyemiyosun da. Büyük zincir marketlerin bu güzelliği var. Yaptığın iş belli. Kasiyersen kasadasın, şarküteri ise orda beklersin, manavsa işin meyve sebzenin başında durursun. İnsanları işten soğutmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Çalışanların mutlu olduğunu maalesef bende göremedim.