Safakkinayer ben de müşteri olarak yazayım o halde, son zamanlarda a101 deki bazı durumlardan memnun kalmadım şöyleki her gittiğimizde indirim geldi mi bişeylere diye soruyorduk dolar molar düşüyodu o aralar, bebek mamalarında var dedi çalışan kız, SKT belki iki gün sonra belki 1 kalmış abartmıyorum. zaten 1 hafta sonra açtım paketi bi baktım tarihi geçmiş çöpp. Ben ne bileyim indirim ondan dolayı hiç böyle bi kazık beklemiyodum. iki günde nasıl bitsin o paket, hem günü gününe geçti diye bişey yok . bi iki hafta kaldıysa skt ye almam yani. şimdi temkinliyim indirim olan üründen kaçıyorum. Aynı çalışan kasada yalvar yakar dil döküp bi çikolata satmıştı, aman Allahım o neydi yoldaki zifti yesen daha iyi, böyle saçma sapan ürünler nasıl üretilip satılıyor yazık değil mi insanlarımıza. Bir de zincir marketler içinde a101 in aktüel ürünlerini daha pahalı buluyorum. Çalışanlarını da mutsuz görüyorum. Bim dekiler mutlu şoktakiler biraz daha az mutlu, a101 dekiler en az mutlu. Okumuş etmiş üni mezunları bazıları. Allah yardımcıları olsun🙏🏻