gokce24
İlk dozun da aynı sıkıntıyı bende yaşadım yok özel aşıymış biz karışmıyoruz yok yaptıracaksanız reçetesiz yapmıyoruz bir daha dr çıkmak zorunda kaldım uzak bir de 2. Dozunu da sinirlendim aynı şeyi yaptılar gittim eczaneden alıp kendim yaptım.