gokce24 Doktora gittim 3. Ayda sağlık ocağına yaptırabilirsiniz dedi. Bütün sağlık ocağına gittim doktordan yazı getirmezseniz yapmayız dedi 🤦🏻♀️ Ben dakka başı doktora mı gitçem ya evde yapsam olur mu nasıl olsa ağızdan veriliyor yapan var mı aranızda?
tTgbaa gokce24 evde yapmadım ama evdede yapabilirsin dediğin gibi ağızdan veriliyo ama 2 doz zamanını ayarlaya bilirsen yap evinde
yusufmertmom gokce24 hafif dik tutup yandan verdim yavaş yavaş. Ama sağlık ocağı sisteme girmesi gerekiyor. Bizden hiç yazı falan istemediler. Karnını doyur 30 dk falan sonra ver damlayı verdikten sonra da 30-40 dk sonda tekrar doyur canım
Nureliff gokce24 biz bugün yaptırdık eczaneden aldık aşıyı sağlık ocağında yaptılar bı yazı bişe istemediler doktordan bişe demediler
gokce24 yusufmertmom bizim sağlık ocağı herşeyi çok biliyor kavga edecektim her yer yapıyor ne yazısı dedim. Tamam çok teşekkürler
gokce24 Deeryaaaa yok ya bizim sağlık ocağındakiler çok bilmiş herşeyi böyle sorun haline getiriyorlar
gokce24 Nureliff söyledim ne yazısı herkes sağlık ocağından yaptırıyor doktorda dedi yaptır diye dedim yok yazı olmazsa yapmayız özel aşı olduğu için risk almıyoruz dedi. Ne riski ya her gün hastaneye mi gidicem yaparım ben evde dedim çıktım 😅
Mustafatma dolunaymomsss ben alıyorum eczaneden onlar veriyor. Aç olması lazım birde 30 dk dik tutulması lazım
Nureliff gokce24 işlerine mi gelmemiş ne eczaneden alınan temin edinilen bişe riskli olsa satmazlar yani
gokce24 yusufmertmom bu sağlık ocağında hiçbir hekim yapmaz dedi. Değiştirmeyi de araştırdım da bebek üç aylık olunca değiştiriliyormuş