Sevgili anneler bebeğinizde konak oldu mu acaba? Olduysa nasıl temizlediniz . Bizim şimdiye kadar yoktu . Bugün kafasının tam ortasında kabul şeklinde gördüm. İnternette zeytinyağı ile temizleme falan var ama güvenemedim. Sizin denediğiniz bir şey var mı ?