Rcline benim eşim geçirdi canım aynı anlattıklarının hepsini yaşadı ve sürekli tekrar yaşayacağım korkusuyla duruyordu. Dışarı bile çıkmak istemiyordu, doktor onada ilaçlar verdi ama o ilaçlar onu düzeltmedi sadece uyuşturdu, yeni evliydik ve sürekli olarak uyuyordu uyumadığı zamanlarda balık gibi etrafa bakıyordu. En sonunda isyan ettim iyi mi ettim kötü mü ettim ama ilaçlara devam edersen giderim dedim. İlaç karşıtı bir insan değilim asla ama onun kullandıkları bambaşkaydı. Sonra bıraktı ilaçları ve tamamen herşeyin kafada olduğunu gördü. Korkmaktan vazgeçti, gelirse gelsin ben başederim bir kez ettim yine ederim dedi sürekli ve sonunda iyileşti. İnan uzun bir süreç değil sende iyileşirsin öncelikle kafanda bitir onu. Bebeğine yoğunlaş, evine yoğunlaşa.. Sürekli düşünme, panik atağım var deme. Rabbim sağlık versin inşallah 🍀🍀