Rcline evet ilaçsız bir şekilde atlattım. Siz benden daha iyiysiniz bence benim ki artık kafayı yemeye kadar gidecekti. Silkeledim ve krizleri yönetmeye başladım. Uzun bir süreç ama ben başardım ki siz de hayli hayli başarırsınız. Kendinize uğraş bulun ben dinle ilgilenmiştim çok iyi gelmişti. Unutmayın bedenimizi yemekle doyuruyoruz,ruhumuzuda bir şeyle doyurmalıyız. Atlattığımda 3 ayda bir gelmeye başladı. Sonra yılda bir kere oluyordu. Son 4 senedir hiç uğramıyor. Gelirsede korkmuyor başetmeyi biliyorum ve bunu beynimde biliyor. O yüzden hiç uğramıyor artık