BuzluKahve senamiray Rostoluk et (nuar bendeki) sanırım en sert et. Ve tek parça. Hayatta pişiremem döküm tavada. Fırında uzun süreli pişirme yapacaktım elektirik kesik. 3 aşamalı bir tarif deniyorum şu an. Düdüklüde. Bakalım nasıl olacak😅
BuzluKahve senamiray valla beceremedim😂45 dakika düdüklüde, 30 dakika ocakta tencerede kısık ateşte pişirdim. Hala taş gibiydi😬 Kalım dilimledim sanırım. Yedik ama çok keyifsizdi.
Rezenecayi senamiray sucuk ekmek yapcaz galiba. Eşim sabahtan beri instagramdan sucuk ekmek videoları atıyo 😂😂😂
dnzcyc Rezenecayi Bugün ben de instagramda sucuk ekmek gördüm ve çok güzel gözüküyordu 😅 Bugüne yemeğim var artık yarın yapabilirim