senamiray 1 kg ıspanak alıyorum pazardan yıkanmış alıyorum ki çok çamurlu olmasın hemen yıkansın kök kısımlarını kesiyorum saplarini değil ufak yapraklı alırım ki doğrama gibi derdim yok 4 defa yıkayıp 5.ci suya elma sirkli suda bekletip tekrar yıkıyorum o suda kalıyor 1 büyük baş soğan çok küçük doğramam 2 adet kırmızı kapya biber biraz yağlı olsun güzelce kavururum 3 yemek kaşığı salça güzelce kavururum tekrar 1 diş sarımsak ama atıp 2 çevirip ıspanaklari koyarım 3 şu bardagi su ilave ederim sulu sevmem ben 2 çay kaşığı pul biber yarım çay kasigindan az karabiber tuz 1 küp şeker kısık orta ateşte pisiririm çevir çevir kaynasın yumsamaya yakın 2 çorba kaşığı princ ilave ederim onlarda yumsayinca kapatırım 😄😄😄😄😜😜😜😜 Eşim bayılır kırmızı kapya biber çok yakışıyor ertesi gün yemeği ısıtma yoğurtla birlikte ye soğuk soğuk leziz yapınca yaz bana