Tugba2 bildiğimiz sünnet değil. Peygamber efendimiz bebeğin 7.Gün akika kurbanlarını keser, saçını kazıtır ağırlığınca sadakasını verir ve ismini kulağına okurmuş. Biz hepsini yaptık. Ama şöyle birşey var ki saçını kazıtınca çok çirkin oldu bebişim 😂😂 ve saçları çok geç çıktı. Biz şöyle düşündük kazıtırken; zaten birçok insan bebeğinin saçlarını döküldüğü ve güzel görünmediği için kazıtıyor biz en azından en başından yapalım dedik. Ama saçlar 1 yılda kendine gelemedi 😄 şimdi kızımız olucak inşallah diyoruz ki bu sefer sıfıra vurmayalım 3 veya 5 numara yapalım en azından olmadan çirkin olmaz 🙅🏻♀️