elaninannesiii travel çok ağır ve de çok yer kaplıyor, bende oldukça güçsüz olduğum için travelin boşunu itmek bile bana aşırı zor gelir diye direkt kabin almıştık daha birkaç günlükken kullandık bence ilk defa bebek arabası alacak arkadaşlar tam yatabilen kabin alıp 2.bir araba arayışına girmesinler yaş ilerleyince kabin şart oluyor bu da ekstra da masraf maalesef. Sanırım herkes puseti takabilmek için daha çok travel istiyor.