Patilimom Merhaba, kabin boy bebek arabası önerisi yapabilirmisiniz? Önceliğim uygun fiyatlı olması çünkü travel sistem bir bebek arabası var hem 11 bin lira verdik hem ağır 🤦🏻♀️ Artık 1 yaşına geldi ve yine çok masraflı olsun istemiyorum. Önerinize açığım
Miniminikusum Patilimom geçen sene ebebekten joie marka kabin boy almıştık indirimde 1500dü şimdi nekadar oldu bilmiyorum ama 6aylıkkenden beri kullanıyorum çok memnunum çok büyük bi rahatlık
elaninannesiii Patilimom Chicco miniimo hem çok hafif hem tek elle kapanıp açılıyor hem tam yatıyor katlanınca çanta gibi omza takılıyor
ftsdmrhn Bizimki maclaren atom kabin boy ama biraz fiyatlı. Kraft marka kabin kullaniyo arkadasim memnun.
Patilimom ftsdmrhn bende bugaboo ant beğeniyorum ama mtekrar masrafa gerek varmı bilmiyorum. Kraftın gördüm yine biraz büyük ve ağır gibi duruyodu tekrar incelicem teşekkür ederim
Patilimom Miniminikusum modelini biliyomusunuz yoksa tek model mi bakayım şimdiki fiyatları nasıl. Hafif mi tek elle kapanıyormu?
Patilimom elaninannesiii şimdi inceledim evet çok kolay görünüyo fiyatı da 1700 civarı iyi indiriöe denk gelsem daha bile güzel olabilir😊
UmayAsya1001 elaninannesiii bizde aynısını kullanıyoruz çok da memnunuz tam yattığı için doğumdan itibaren kullanmaya başladık sadece bebeği görebilmeniz için üst tarafta file kısmı yok onu da dert etmedik.
Patilimom Melesss güzel görünüyo gerçekten tam istediğim gibi aslında ama tekrar o kadar masraf yapmak istemiyorum 😕
kuzeyinannesi34 Patilimom Kraft Q77 kullanıyorum memnunum. Ayak örtüsü, tam kapanabilen tentesi, hafifliği, çekçekli olması vs. oldukça işime yarıyor. Bizde travelden buna geçtik oh be dünya varmış dedim. Tavsiye ederim 🌸
Patilimom kuzeyinannesi34 resmen yazılan tüm modelleri inceliyorum 😂 bu da tam istediğim gibi ama fiyatı 3bin küsürlerde fazla geldi ikinci araba için zaten yürüyo zar zor biniyo🙏🏻
Ayess kuzeyinannesi34 bende aynı modeli aldım bundan 5 ay kadar önce. Çok memnunum. Az yer kaplıyor. Tek elle açılıp kapanabiliyor. Ağır bir bebek arabası değil. Bütçenizi zorlamayacaksa pişman olacağınız bir ürün değil gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. Ben alırken fiyatı 1300 civarındaydı. Şimdi üstüne koymuş olabilir.
dnzcyc Joie signature kullanıyorum. Ben hiç travel kullanmadım buna puset takıp kullandık. Çok hafif tek elle açılıp kapanan bir araba. Ben çok memnunum. Ben aldığımda 2000 civarıydı ama her şeye zam geldi tabi ona da gelmiştir. Ayak örtüsü yok ama yağmurluğu var. Kontrol etmesi de çok kolay yine tek elle istediğim gibi götürebiliyorum arabayı
Patilimom dnzcyc kesinlikle güzel bir bebek arabası belli ki hafif de ama dediğim gibi ilkine çok harcadım bunun da fiyatı 3.500lere gelmiş zaten yürüyo bakalım
Patilimom SetenayCo sanırım bu model seviliyo ama fiyatı ikinci kez araba almak için yüksek geldi 3500lerde
Patilimom elaninannesiii o uygulamalardan çekiniyorum nedense hiç kullanmadım o yüzden ama nerdeyse sıfır gibi satanlar da var biliyorum 😊
elaninannesiii UmayAsya1001 aynen tek eksi özelliği bize dönük olmaması bizimki 9.aydan sonra binmeye başladı bebek arabasına o yüzden sorun yaşamadık bizde, tentesini kapatmıyorum genelde zaten görüyorum hep, cidden çok güzel bir araba
Patilimom UmayAsya1001 fiyat performans olarak en iyisi miinimo duruyo şimdilik. Benim kız 1 yaşında görmeden de olur artık 😂