Damlaaaaa canim 10.5 ayligiz , oturmak dahi istemiyor oyle dusun. Emeklemiyor ayakta durmuyor, ayagini bile basmiyor. Sanirim yasina girince de cok bisey degismeyecek. Ben cok doktora goturdum, norolojiye de gittik testler falan, bisey cikmadi. Tembel dedi en sonunda, babasi da 2 yasina yakin yurumus. Bence genetiktir sizinki de. Hic takma, hele hele saglik ocagindakileri duyma bile.