Damlaaaaa canim boya gitmis yediği ne kdr guzel fit bir bebegin var hem 😉
Dedigin gibi abi de 14 aylik yürümüş benim de büyük oglan surunmuyodu dahi 14 aylik yürüdü.
Bildiğim kadarıyla mühim olan desteksiz oturabilmesi e onu da yapiyo diyosun.
Dr. Seni rahatltacaktir umarim bir sorun yoktur🤗