Herneyse_00 agns evet asansöre bineriz bizimle binen dede pist der kahkaha atar resmen diyorum ya bu kadar komik ne olabilir 😂😂
leopar Herneyse_00 hahahahha😂😂😂Benşm kızlarda öyle ya büyüğü direk sohbete giriyor sorular soruyor küçük bakar önce bir kaç dk daha sonra gülmeye başlar ama kucağa gitmez
AnnaKurt Herneyse_00 2 yaşında oğlum. Herkese güler gidip elini tutup oyuna çağırır çiçek toplar birilerine verir her yaşlıya nene dede diye seslenir 😁😁😁 hiç yabancılık çekmesi yok aşırı korkuyorum okulda napacak diye
Herneyse_00 AnnaKurt aynen bı yandan iyi ama hep bizim yanımızda olmayacaklar malesef bende düşünüyorum okulda ne ya karşısına kötü niyetli biri çıksa diye 😓 haberlerde görüyoruz olan hep okullarda oluyor Allah korusun evlatlarımızı
DerinMavii Herneyse_00 bizim bebekte öyle başkasına vermek istemiyorum öpüp duruyolar diye baskais alınca ortalığı yirttirsa keşke diyorum ama al beni der gibi gülüyor kipirdiyor sinir bozucu
Herneyse_00 DerinMavii aşırı sinir bozuyo hemde 😅 dışarı çıkmadan sanki beni anlayacakmıs gibi bak bugün gülmek cilvelenmek yok diyo uyarıyorum😂
leopar Herneyse_00 saol cnm seninde bebişe maşallah hem şöyle düşün çocuklar sevgiyi anlayabiliyor demeki karşıdakiler o sevgiyi göstermiş ki gülüyor diyorum 😛motive işte
Sariiannee Herneyse_00 Bırak gülsün zaten büyüyünce elin kızı/oğlu yüzünden ağlayacak ders çalışmayacak aşk acısı falan çekecek 15 yaşında😂😂😂
agns Herneyse_00 gözlerime bakıp anlar gitmezdi çok küçükken de gitmeye yeltenmedi şimdi de 15 günde bir aşık oluyor sevgi pıtırcığı bir oğluş seviyor insanları Rabbim iyilerle karşılaştırsın cümlemizin evlatlarını inşallah
Seyyid_Ali_2021 Herneyse_00 benimki de her gördüğüne ağlıyor ileride her gördüğüne selye sümük alamaz demiii😅
Herneyse_00 Sariiannee ahh yavrmmm inşallah ergenliği ağır atlatmaz gamsız olur 😂 zor ergenlikte aşk acısı 😂
Aklimdasin Herneyse_00 benım oglumda oyle. Her an herseye gülüyor. Hic ciddi fotografı yok 😁 bay bay alkış yapmıyor cunkı beni kaale almıyor gülüyor 😁hatta eşimle diyoruz cok gevşek bi cocuk olacal diye 😁 9+10 günlüğüz